Robbie Williams deel 2

20130714-125837.jpg

Zo ik schreef al in vorige post dat ik samen met mijn man naar het concert van Robbie Williams ging, ik kan zeggen dat het geweldig was echt Top!!

We hadden de kaartjes gekocht via ticketservice al in november meen ik. Er werden rond 54.000 bezoekers verwachten dus waren wij redelijk vroeg in Amsterdam en konden moeiteloos de auto kwijt bij de woonmall van de Arena Boulevard.
De rijen van de veldplaatsen waren al aardig vol toen wij aankwamen er lagen zelfs luchtbedden dus misschien mensen die er s’nachts al waren.
Wij zaten 2e Ring dus vrij hoog maar goed zicht.

In het voorprogramma begon om:
18.30 DJ Coen Swijnenburg
19.15 Olly Murs

Om 21.00 stond Robbie gepland en ja hoor stipt op tijd begon hij! En wat een geweldige artiest en entertainer is het!
Robbie zong oud en nieuwe liedjes door elkaar. De show was heel gaaf en spectaculair echt te gek!
Om 22.45 zong hij zijn laatste nummer een van mijn favorieten Angels en rond 23.00 was het afgelopen.
Om de Arena en de parkeer garage had wat meer voeten in de aarde we hebben er alles bij elkaar een uur over gedaan, maar dat hadden we er graag voor over!

Robbie als je weer naar Nederland komt zijn wij erbij.

Liefs Patty.

20130714-202508.jpg

3 gedachtes over “Robbie Williams deel 2

Geef een reactie

