Mijn favoriet!

Iedereen heeft een favoriet, een geur die je het liefst gebruikt! Die je iedere keer weer pakt van je plankje tussen al die andere geurtjes….. Ook ik heb er zo één, mijn favoriete zomergeur is al jaren REM van Reminiscence!

20130621-203404.jpg

REM is de meest verkochte geur van het parfum huis Reminiscence, het is een geur die je doet denken aan de zee en het strand.
REM is ook het anagram van MER ( vertaling ZEE ). Prachtige reizen als bron van inspiratie, een herinnering aan vakanties in de zon, frisheid, en eilanden waar de geur van de zee en bloemen zich vermengen.
Vrij vertaald: ” Summer in a perfume “.

REM heeft een frisse opening met roos en jasmijn, gevolgd door een houtachtig en kruidig hart van patchouli. De basis wordt gevormd door vanille, tonkabonen en witte muskus.

20130621-221403.jpg
Wat is jullie favorieten geur?

2 gedachtes over “Mijn favoriet!

  1. Ik had jaren Noa als mijn favorieten geurtje, en nu heet mijn hondje Noa hihi en combineer ik nu als ik wegga van Calvin Klein Eternity , want die had mijn zus altijd op en als er iets is doe ik hem op en zo is ze bij me 🙂

Geef een reactie

